zaterdag 9 januari 2010

Beterschap

Hallo allemaal,
Hier weer een kaartje van mij. Dit keer een Beterschap kaartje. Ik heb hier een afdrukje van Penny Black gebruikt. Dit afdrukje heb ik een keer via Marktplaats gekocht, en weet niet welke stempel dit is. Ik vond hem wel erg leuk. Ik heb het plaatje ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Daarna heb ik hem geponst met colorbox inkt. Het frame heb ik uitgesneden met mijn Cricut Expression, na het uitsnijden heb ik het losse frame bewerkt met een sponsje en colorbox inkt. Als basis heb ik hier cremekleurig cardstock gebruikt, met de afmetingen van 13.5 cm x 13.5 cm daarna heb ik design papier gebruikt van Pretty Paper bloc Eline's vintage beige& pink met als afmetingen 13 cm x 13 cm. Het roze design papier met de stippen is van K&Company en het bloemetjes papier is van Pretty paper bloc Eline's babies. Het lint is van Mireille en de tekst stempel is van Eline's vintage teksten Ec0096.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten