zondag 24 januari 2010

Geisha Anya

Hallo allemaal,
Hierbij mijn allerlaaste creatie. Ik ben er zelf niet heel erg tevreden mee, maar goed. Het kaartje heeft als afmetingen 16.5 cm x 12 cm hiervoor heb ik wit cardstock gebruikt. Daarna Het is design papier van DCWV The Stack 6 gemat op okergeel cardstock. De tekst is van Kars. De splitpennetjes zijn van Rayher. Het kant wat ik hier gebruikt heb, komt bij mijn moeder uit de linten doos. Ik heb er met een hard roze stukje organzalint door heen gehaald. het zelfde lint heb ik aan de bovenkant van het kant twee keer om de kaart geslagen.
Het afdrukje is van The Greeting Farm, Geisha Anya. Deze heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft poltoden. Daarna heb ik het afdrukje uitgeknipt en gemat op een ovaal, die ik heb uitgestansd met de Classic Scallop Oval van Spellbinders. De stans heb ik daarna met de Daisy Pattern Cuttlebugmal door de Cuttlebug gehaald, en hem daarna met colorbox inkt bewerkt.

DIt is zeker niet een van mijn favorieten, maar goed, dat heb je zo wel eens.

Liefs Tineke

1 opmerking:

  1. HEY Tineke,

    Ik vind het echt een fleurig kaartje geworden. Helemaal niets mis mee!!!

    Xoxoxo Linda

    BeantwoordenVerwijderen