woensdag 6 januari 2010

Shariff Ian

Hallo allemaal,
Dit is mijn allerlaatste creatie op dit moment. Wederom een mannen kaart. Ik heb geprobeerd hem simpel te houden. Als basis kaart heb ik hier wit cardstock gebruikt met de afmetingen van 21 cm x 14.5 cm. Daarna heb ik een mat gemaakt van dubbel design papier. Allebei het design papier is van DCWV The Stack 5. Het blauwe design papier heeft een spijkerstof print, dit stukje design papier heeft als afmetingen 20.5 cm x 14 cm, daarop heb ik weer design papier met een houtenplanken print gebruikt met als afmettingen 20 cm x 13.5 cm. Het bruine lint heb ik als een soort lasso om de kaart gemaakt, het lint heb ik gekocht bij de intratuin.

Het stempel afdrukje heb ik gemaakt met een stempel van The Greeting Farm genaamd Shariff Ian. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Daarna heb ik het afdrukje uit gestanst met de Classic Ovals van Spellbinders op de manier die hier wordt uitgelegd daarna heb ik uit het design papier met de spijkstof print nog een mat uitgestanst met de Classic Scalloped Ovals van Spellbinders.

De tekststempel is van C.C.Design van de serie Birthday sentiments. Deze stempel heb ik afgedrukt op het design papier met de houtenplanken print. Daarna heb ik hem uitgestanst met de Labels Six van Spellbinders hiermee heb ik ook nog een stans gemaakt met het design papier met de spijkerstof print. Het geheel heb ik vast geniet met het bruine lint.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten