zondag 31 januari 2010

If friends were flowers I'd pick you

Hallo allemaal,
Een vriendschapskaartje. Ik heb dit keer zacht geel cardstock gebruikt als basiskaart, deze is 13.5 cm x 13.5 cm. Daarop heb ik donkerblauw cardstock op maatgesneden van 13 cm x 13 cm, en de randen geknipt met een figuurschaar van Fiskars, Provincial. Met een pons van Make me heb ik de hoeken geponst zodat ik het stukje design papier van Basic grey, Sugar Rush, er in kon schuiven.
Het afdrukje wat ik hier gebruikt heb is van The Greeting Farm, Miss Anya. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Daarna heb ik het afdrukje uitgestanst met de Classic Oval mal van Spellbinders. Net boven het afdrukje het ik een knopspeld achter het papier gestoken. en daar een touwtje om gehaakt, zo lijkt het afdrukje net een schilderijtje. op het afdrukje en in de hoek van de kaart heb ik plakparels geplakt van Kars Om het kaartje verder nog af te maken, heb ik de creatabels mallen van Marianne Design er bij gepakt, en daar bloemen mee gestanst. De blaadjes zijn geponst met de McGill pons leaves. De bloemen heb ik vastgezet met Pewter Flower brads van we making memories. De tekststempel is van C.C. Design, Friends sentiments. Ook hier heb ik een plakparel en brads bij geplakt.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten