donderdag 14 januari 2010

Special Delivery

Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn oma, daar ze net thuis is gekomen vanuit het ziekenhuis. Een kaartje wordt altijd gewaardeerd, maar nu helemaal. Denk maar aan jezelf, als je ziek thuis zou zijn.
Het kaartje heeft als afmetingen 13.5 cm x 13.5 cm. Als basis kaart heb ik hier wit cardstock gebruikt. Het afdrukje is van wederom een digistamp van Karen. Het plaatje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Het design papier is van Basic Grey de serie Sugared. De strookjes die ik van de papier overhad, heb ik er weer schijn opgeplakt. De randen van het afdrukje heb ik gedistressed en daarna ben ik met bruine inkt langs de randen van het plaatje gegaan.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Liefs Tineke

1 opmerking:

  1. ik vind het echt een schatje! dat schildpadje is gewoon om verliefd op te worden!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen