dinsdag 5 januari 2010

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal,

Daar was ik dan eindelijk weer met een kaartje. Het is al een poos geleden, maar het kwam er steeds niet van om foto's van mijn nieuwe kaartjes te maken.

Dit kaartje heeft als afmetingen 13.5 cm x 13.5 cm. Voor de basiskaart heb ik de kleur wit gekozen. Daarna heb ik een stuk bruin cardstock van 13 cm x 13 cm op de kaart geplakt en daarop weer een zandkleurig stuk cardstock met de afmetingen van 12.5 cm x 12.5 cm. Helaas is de naam van het design papier wat ik hier gebruikt heb even ontschoten. Dit papier had een berukte voor- en achterkant, deze kanten heb ik beide gebruikt op dit kaartje. Het frame achter het tijgertje heb ik uit gesneden met de cirkel Multie Frames Die van Nellie Snellen. Daarna heb ik het uitgestandste rondje door de Cuttlebug gehaald samen met de Flower Fantasy Embossingmal van de Cuttlebug. Voor een ander effect heb ik dit keer geen stempelafdrukje gebruikt, maar aan 3D plaatje.

De tekststemepel die ik op deze kaart heb gebruikt is van Different Colors. Ik vind dat mooi tekst stempels.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden. Ik hoor het wel.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten