zaterdag 13 februari 2010

Opbergen van stempelkaartjes

Hallo allemaal,
Vandaag geen kaart, maar iets anders, kijk maar!
Ik heb gisteren avond wat zitten stoeien met papier en maten op mijn Scorpal, want ik wilde graag een leuke opbergmanier voor mijn stempelkaartjes hebben. Voor mijn stempelkaartjes gebruik ik correspondentiekaartjes van de Hema. Ik ben hierop uitgekomen, een tijdschriftcassette in miniatuur formaat!
 
 Gebruikte materialen:

  • Scorpal;
  • Scrappapier van K&Company, Brenda Wallton;
  • Crealies, Creatieve Shapes, Shapes 2.
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar wat jullie hiervan vinden!?

Ik ben er in iedergeval erg blij mee.

1 opmerking:

  1. Hey Tineke,

    wat een handig ding zeg! Ziet er leuk uit en is ook nog eens handig om al die losse dingen op te bergen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen