zaterdag 25 februari 2012

The greeting farm, jongenskaart

Hallo allemaal,

Zoals jullie zien is me toch gelukt om in de zelfde stijl van mijn laatste kaart een mooie jongens kaart te maken.
Het designpapier is precies hetzelfde als van mijn laatste kaart, het ruitdesignpapier van een onbekend merk, en het andere papier is van DCWV The Stack # 6. Het afdrukje is ook van The Greeting Farm, Cute Troop. Het bloemetje is met de Flower Creations van Spellbinders gemaakt.
Het bloemetje is ook gelijk een sluiting, want het afdrukje is op een kleinere kaart geplakt, hierin  heb ik de tekst verwerkt, zoals jullie zien. De Tekststempel is van Marianne Design, CS0823 op dit stempel vel zit ook een kleine swirl, hiermee heb ik de hoekjes en de randen bewerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze versie vinden.
Liefs Tineke

1 opmerking:

  1. Hoi Tineke,

    Leuk idee om een klein kaartje op een grote te maken. 't Is een vrolijk kaartje geworden.

    Groetjes en een goede zondag,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen