zondag 5 februari 2012

Vlinder Anya - van Harte

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik gewerkt met vrolijk papier van K&Company. Het kaartje is gemaakt op wit cardstock en heeft de afmetingen van 14 cm x 14 cm.

Het afdrukje het ik gemat op lichtgeel cardstock en daarna weer op designpapier van K&Company en lichtgeel cardstock. De mat onder het afdrukje heb ik in de linkerhoek omgebogen, maar niet dubbelgevouwen, zo krijg je een ronde vouw die iets omhoog staat. Het is niet echt goed te zien op de foto, maar het geeft de kaart een 3D uiterlijk.

Uit een stukje van het vlinder designpapier heb ik een vlinder geknipt, deze heb ik alleen met het lijfje vastgeplakt op het papier, zodat deze ook omhoog komt.

Het afdrukje is van The Greeting Farm, 80's Anya, en heb ik ingekleurd met de Derwent potloden.



Ook de binnenkant heb ik bewerkt dit keer, niet zo heel bijzonder, maar staat wel leuk vind ik.




En deze stempel zet ik altijd op de achterkant van een kaart. Het geheel lijkt net een vlinder, ik wilde het jullie gewoon even laten zien.

zo dat was het weer voor vandaag.

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten