vrijdag 30 maart 2012

Stoere jongens kaart


Hallo allemaal,

Sorry dat ik iets minder post, maar het was(is) zulk lekker weer, dat ik meer buiten te vinden was, dan achter mijn bureau.

Toch nog een kaartje gemaakt. Dit keer een leuke jongens kaart. Het plaatjes is een kleurplaat, deze heb ik ingekleurd met de copic markers. Het design papier is van de action. Het lint dan ik heb gebruik komt bij de Intratuin vandaan. De tekststempel is van Marianne Design.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog, ik hoop dat jullie deze kaart ook weer mooi vinden.

Liefs Tineke

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jongenskaart, Tineke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Ik heb ook wel eens een kleurplaat uitgeprint en voor een kaart gebruikt maar je moet dan wel uitkijken dat de printinkt niet door loopt vind ik... Hoe doe jij dat dan?
    Het was zeker te mooi weer om binnen te zitten vorige week. Ik heb in de tuin zitten oefenen nav je haakles :-) En k heb het zowaar geleerd om dat bloementje te haken! Bedankt nog!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen