dinsdag 13 maart 2012

Madelynn


Hallo allemaal,

Dit kaartje is gemaakt met designpapier van K&Company( het bewerkte papier) en van DCWV(het lichtblauwe papier) Het afdrukje is van The greeting Farm, en heet Madelynn, dit afdrukje heb ik ingekleurd met Distress Ink. De bloem en de tekststempel, van Marianne Design, heb ik bewerkt met embossingpoeder. Dit is duidelijk te zien op de foto hieronder. Hierdoor krijgt de kaart net datgene wat het nog nodig had. De bloemen heb ik zlef gehaakt, en samen vastgezet met een brad van K&Company. Over het lichtblauwe lint heb ik het groene streepjes lint geplakt.


Dit was het weer voor vandaag.

Liefs Tineke

2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, Tineke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi effect altijd dat embossingpoeder!
    Bloementjes haken ben ik mezelf aan het aanleren k vind het zo leuk!

    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen