vrijdag 31 mei 2013

Granny deken

Graag wil ik jullie mijn W.I.P. projecten laten zien. Vandaag begin ik met deze deken. Het patroon heb ik bij Garnstudio(Drops) gevonden. Kijk maar. Ik heb alleen de kleuren aangepast ik het al het grijs uit het deken gelaten en werk in plaats daarvan met roze en pink. Ik vind het erg mooi worden allemaal.
 

De deken bestaat dus uit granny's. Volgens het patroon moeten ze in 6 verschillende kleurstellingen gehaakt worden. Met in totaal 66 vierkantjes. ik heb al 3 verschillende kleurstellingen af, en met de 4e bezig. Hij wordt echt heel erg mooi al zeg ik het zelf. En omdat ik aan het einde niet een berg draadjes wil weg werken doe ik dat gelijk, wanneer ik een vierkantje klaar heb, gaat voor je gevoel veel sneller.
Ik zal proberen om af en toe een update te plaatsen van de deken.
Hartelijke groet,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten