vrijdag 24 februari 2012

The Greeting Farm, meisjeskaart

Hallo allemaal,

Dit keer een meisjeskaart met een afdrukje van The Greeting Farm, Cute Troop. Het designpapier isvan DCWV The Stack # 6 Het rode ruitjespapier is van een ander merk, maar helaas weet ik niet meer van welke. De bloemen zijn een creatables van Marianne Design. Verder heb ik hier een embossingplaat van Fiskars gebruik. De Tekststempel is van Autumn Leaves Stampology, Ticketed.
Het afdrukje en de twee ovale matten van het afdrukje heb ik uitgestanst met de Classic Ovals van Spellbinders.

Dit was hem weer voor vandaag. Ik wil in deze stijl heel graag ook nog een jongenskaart maken, dus ik denk dat dat de volgende zal zijn die ik post voor jullie. Moet even kijken of het lukt om er vandaag nog een te maken.

Liefs Tineke

1 opmerking: