donderdag 23 februari 2012

Lotte wenst je beterschap

Hallo allemaal,

Na de serie van Winnie the Pooh, en ander kaartje.

Dit kaartje heb ik gemaakt met het afdrukje van The Greeting Farm, Lotte. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress Ink. daarna met de Classic Rectangle van Spellbinders. Deze heb ik ook gebruikt bij het cardstock waarmee ik het afdrukje heb gemat. Verder heb ik hier gebruikt gemaakt van designpapier van The K&Company en van Joy Crafts. De bloemen zijn Prima Marketing. de roosjes zijn van Marianne Design volgens mij.  Het kant komt bij de Intratuin vandaan en het Lint heb ik in Veenendaal op de markt gekocht. Bij dit kaartje heb ik gebruikt gemaakt van de stickervel voor de tekst.

Ik hoop dat jullie het kaartje weer mooi vinden.

Liefs Tineke

1 opmerking:

  1. Na de felle kleurtjes van de Winnie the pooh serie iets heel anders ja, maar wel mooi en sfeervol.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen